پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7109
-
الف
+

پایان سه سریال «آی‌فیلم» و معرفی سریال‌های جدید

با اتمام سه مجموعه تلویزیونی «باغچه مینو»، «تارهایی» و «اولین شب آرامش»، سریال‌های جایگزین آن از فرداشب روی آنتن می‌رود.

با اتمام سه مجموعه تلویزیونی  «باغچه مینو»، «تارهایی» و «اولین شب آرامش»، سریال‌های جایگزین آن از فرداشب روی آنتن می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم؛ قسمت‌های پایانی سه مجموعه تلویزیونی «تا رهایی» به کارگردانی حسین تبریزی، «باغچه مینو» ساخته رضا صفدری و سریال «اولین شب آرامش» به کارگردانی احمد امینی امشب به روی آنتن خواهد رفت و جایگزین آن‌ها دو سریال «زمانه» و «فاصله‌ها» پخش خواهد شد. 

با اتمام مجموعه‌های «تا رهایی» و «باغچه مینو»، سریال تلویزیونی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی، با بازی حمید گودرزی، فریبا متخصص، حسین محجوب، پریناز ایزدیار از فردا روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. 

این مجموعه تلویزیونی به صورت دو قسمتی از ساعت 16 روی آنتن رفته و بازپخش آن در ساعت 00:00 و 08:00 صبح به نمایش گذاشته خواهد شد. 

همچنین مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، با ایفای نقش دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، فاطمه گودرزی، بهاره افشاری و ...؛ جایگزین سریال «اولین شب آرامش» شده و در ساعات 22، 6 و 14:00 روی آنتن می‌رود. 

م ن/ ه خ

نظر شما
ارسال نظر